ayyıldız

fbml kodları - fbml kodu - fbml kodu ekle - html kod html kodları - sitene kod ekle - site kodları - facebook fbml - fbml - www.fbmlkodlarimerkez.blogspot.com YARINIMIZ SİZLERSİNİZ

6 Ocak 2014 Pazartesi

ULU ÖNDER ATATÜRK

Ben sana minnettarım. Ama bunu nasıl anlatacağım nasıl ifade edeceğim bilemiyorum. Bütün Türk milleti sana minnettar. Bence her genç her öğrenci seni örnek almalı. Ben senin ilkelerine saygı duyuyor ve çalışıyorum. Bir kitapta şöyle okumuştum. "Kimse Atatürk olamaz. Ama onun ilkelerine sahip çıkarsan sende ondan bir parça vardır." Kimse senin kadar cesur olamaz. Senin için duygularımı mektuplara dökmek hoşuma gidiyor. İyi ki sen varsın sen olmasaydın biz ne yapardık. Sen bize cumhuriyeti kazandırdın. Ya haklarımız olmasaydı ne yapardık. Kadın hakları, yeni harfler, Eğitim hakkı.... Sen hem iyi bir lider hem de iyi bir komutansın. Bize bu bayramları hediye eden sendin. Sen hala kalbimizde yaşıyorsun ve hep yaşayacaksın. Keşke yanımda olsaydın sana kocaman sarılsaydım. Senin emanetin olan ülkemizde Türkiye'nin geleceği benim için her gün doğan o sarı güneş bana senin sarı saçlarını hatırlatıp güç verir. Bulutlar senin mavi gözlerin gibi her yeri görür. Senin tanışıp duygularımı sana anlamak ve seninle sohbet etmek için neler vermezdim. Ah ATAM sen olmayınca buralar tomurcuksuz çiçek, kitapsız kütüphane gibi. Hayatım boyunca izinde yürüyeceğime söz veriyorum.Sizi çok ama çok seviyorum ATAM.

                                  ZEYNEP EZGİ TÜZÜN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder