ayyıldız

fbml kodları - fbml kodu - fbml kodu ekle - html kod html kodları - sitene kod ekle - site kodları - facebook fbml - fbml - www.fbmlkodlarimerkez.blogspot.com YARINIMIZ SİZLERSİNİZ

6 Ocak 2014 Pazartesi

KEŞKE YANIMIZDA OLSAYDIN

Keşke bugün yanımızda olsaydın. Sana doya doya sarılabilseydim. Ne kadar mutlu olurdum. Öğretmenimiz bizim için yaptıklarınızı anlattı. Sizi çok seviyorum yurdumuzu düşmanlardan kurtardınız. Cumhuriyeti kurdunuz yenilikler yaptınız. Milletine güvendin. Senin sayende özgür yaşıyoruz. Yurdumuzun kıymetini biliyoruz ve çok çalışıyoruz. Sevgili atam ben de sizin gibi vatanımı çok seviyorum. Örnek aldığım insanlardan biri de sizsiniz. Geleceğin bir genci olarak ben de emanet ettiğin bu vatanı koruyacağım. Sen çocukları çok severdin. Ve çocuklara dünyada bayram armağan eden tek kişisin. Sevgili atam sizi çok seviyorum ve daima kalbimde yaşayacaksınız.

                               ERAY KÜÇÜK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder