ayyıldız

fbml kodları - fbml kodu - fbml kodu ekle - html kod html kodları - sitene kod ekle - site kodları - facebook fbml - fbml - www.fbmlkodlarimerkez.blogspot.com YARINIMIZ SİZLERSİNİZ

6 Ocak 2014 Pazartesi

SEVGİLİ ATAM

Sana bu mektubu Cumhuriyet'in 90.yılında başkent Ankara'dan yazıyorum. Sen bu vatanı bize emanet ettin. Bizler onu koruyacağız. Atam seni çok seviyor ve özlüyorum. Keşke Seni görebilseydim. Ben Anıtkabire Seni ziyarete geldim. Sen çok güçlü bir komutansın. Yurdumuzu düşmanlardan kurtardın. Bize 23 Nisan'ı armağan ettin. Yaptığın yeniliklerle yurdumuz güzelleşti. Sen olmasaydın düşmanlar bizi yenerdi. Biz de mutlu olmazdık. atam ben de senin gibi vatanımı çok seviyorum. Faydalı bir insan olmak için senin izinden yürüyeceğim. Vatanımızı bayrağımızı koruyacağım. Her yıl 10 Kasım da seni ziyarete geleceğim. Bizi düşmanlardan kurtardığın için teşekkür ederim.

                                                   ARDA ERGÜVEN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder