ayyıldız

fbml kodları - fbml kodu - fbml kodu ekle - html kod html kodları - sitene kod ekle - site kodları - facebook fbml - fbml - www.fbmlkodlarimerkez.blogspot.com YARINIMIZ SİZLERSİNİZ

6 Ocak 2014 Pazartesi

SENİ GÖRMEDEN SEVDİM

Seni hiç görmedim seninle hiç konuşamadım Atam ama senin izinde ilerliyorum. Keşke yanımızda olsaydın da sana sıkı sıkı sarılsaydım. Sana layık olabilmek için çok çalışıyorum. Bize emanet ettiğin bu vatana her zaman sahip çıkacağız. Sen tüm zorluklara göğüs germiş, bıkmadan halkın için çalışmış bir öndersin. Dürüstlüğünle, sevginle, aklınla tüm insanların kalbinde taht kurdun. Atam bize emanet ettiğin bayrağımızı ve vatanımızı koruyacağıma söz veriyorum. atam sen rahat uyu.

                                               ARDA MURAT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder