ayyıldız

fbml kodları - fbml kodu - fbml kodu ekle - html kod html kodları - sitene kod ekle - site kodları - facebook fbml - fbml - www.fbmlkodlarimerkez.blogspot.com YARINIMIZ SİZLERSİNİZ

6 Ocak 2014 Pazartesi

BEN VE ATATÜRK

Sen tüm zorluklara göğüs germiş yılmadan kendi menfaatlerini düşünmeden vatanı için çalışan çok değerli bir komutasın. Sen Türkiye Cumhuriyetinin kurucusu Mustafa Kemal ATATÜRK 'sün. Bazen seni düşünüyorum çünkü seni anlamak ve tanımak istiyorum. Atam keşke ellerinden öpebilseydim. Sen hepimizin kalbinde yaşıyorsun. Sana layık olabilmek için çok çalışıyorum. Ve bir asker evladı olarak da Cumhuriyetimize sahip çıkacağım. Senin dediğin gibi Atam "YURTTA SULH CİHANDA SULH" olsun istiyorum. Ben dünyanın her yerinde barış olsun istiyorum. Mekanın cennet olsun.

                                      IŞILAY ÖLMEZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder