ayyıldız

fbml kodları - fbml kodu - fbml kodu ekle - html kod html kodları - sitene kod ekle - site kodları - facebook fbml - fbml - www.fbmlkodlarimerkez.blogspot.com YARINIMIZ SİZLERSİNİZ

6 Ocak 2014 Pazartesi

ATAM !

Seni gerçekten çok seviyor ve özlüyorum. Çünkü sen tüm zorluklara katlanmış, yılmadan çalışmış, kendi menfaatlerini düşünmeden halkı için çalışmış bir öndersin. Sen Türkiye Cumhuriyeti kurucusu Mustafa Kemal ATATÜRK'sün. Bazen seni düşünüyorum. Çünkü seni anlamak istiyorum. Bu yaptıklarını nasıl başardın diye düşünüyorum. Dediğin sözü hatırlıyorum sonra "BİR TÜRK DÜNYAYA BEDELDİR." Sana layık olabilmek için çalışıyorum Atam. Keşke yanımızda olsaydın. Sana sıkı sıkı sarılıp öperdim. Sana sonsuz teşekkürlerimi sunabilseydim. Bu mektubu sana ne kadar göndermek isterdim bilemezsin. Şunu bil ki atam Türküm çalışkanım ve bununla gurur duyuyorum.
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!

                                                              HAKAN ALP SAYINTA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder