ayyıldız

fbml kodları - fbml kodu - fbml kodu ekle - html kod html kodları - sitene kod ekle - site kodları - facebook fbml - fbml - www.fbmlkodlarimerkez.blogspot.com YARINIMIZ SİZLERSİNİZ

6 Ocak 2014 Pazartesi

HEP KALBİMDESİN

Bizim için neler yaptıklarını biliyorum ve büyüklerimle hep seninle ilgili konuşuyorum. Seni anlatan bir film var. Adı : Dersimiz Atatürk. Çok beğendim izlemeye doyamıyorum. Ülkemizi ne zor şartlarda kurtarmışsınız. Sen bunları yapmasaydın bizler olmazdık. Biz çocuklara armağan ettiğin 23 Nisan bayramı dünya da tekmiş. Başka hiçbir ülkenin çocuklarının bayramı yokmuş. Ne kadar şanslıyız. Çocukları ne çok seviyormuşsun. Seni görmeyi çok istiyorum. Ülkemizi düşmanlardan nasıl kurtardığını senden dinlemek isterdim. Ben şuan 3.sınıfa gidiyorum. Okula gidiyorum bu senin sayende Atam. Sana söz veriyorum çok çalışacağım. Açtığın yolda gösterdiğin hedefe hiç durmadan yürüyeceğim. Seni çok seviyorum. En kısa sürede seni anıtkabirde ziyaret edeceğim. Rahat uyu Atam.

                                                 NEHİR NERİS BAL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder