ayyıldız

fbml kodları - fbml kodu - fbml kodu ekle - html kod html kodları - sitene kod ekle - site kodları - facebook fbml - fbml - www.fbmlkodlarimerkez.blogspot.com YARINIMIZ SİZLERSİNİZ

6 Ocak 2014 Pazartesi

SENİNLE GURUR DUYUYORUM

Sen bizlere cumhuriyeti verdin. Seninle gurur duyuyorum. Ben bu ülkenin çocuğu olarak da gurur duyuyorum. Sen olmasaydık biz ne yapardık ? Sen bu ülke için çok çalıştın. Senin hakkını ne yapsak ödeyemeyiz. Sen bu ülke için çok güzel yenilikler yaptın. Sen hepimizin önderi ve kahramanısın. Seni herkes çok seviyor. Herkesin kalbinde yaşayacaksın. Ben kreşte, okulda öğretmenlerimden evde ailemden hep seni dinledim. Bayrağımızı ve seni gördükçe mutlu oluyorum. Sana layık bir Tük çocuğu olmak için söz veriyorum. Çok çalışacağım.

                                          İLAYDA KARAPÜR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder