ayyıldız

fbml kodları - fbml kodu - fbml kodu ekle - html kod html kodları - sitene kod ekle - site kodları - facebook fbml - fbml - www.fbmlkodlarimerkez.blogspot.com YARINIMIZ SİZLERSİNİZ

6 Ocak 2014 Pazartesi

SENİNLE ÇOK MUTLUYUM

Sevgili Atam seni görebilseydim sana sıkıca sarılır ellerinden öperdim. Atam sen bizim yurdumuzu kurtardın ve cumhuriyeti kurdun. Bunlar hep biz mutlu yaşayalım diye. Sana teşekkür ediyorum. Sevgili Atatürk eğer sen şimdi yaşasaydın biz ne çok mutlu olurduk. Benim hep hayalim benim sınıfıma gelmen ve bizlerle sohbet etmen. Sevgili Atatürk seni hep rüyalarımda görüyorum. Hep el ele dolaşıyoruz bahçelerde. Sen o kadar çok kitabı nasıl okudun çok merak ediyorum. Atam sen çok iyi bir insansın. Sen bizim kahramanımızsın. Sen bu vatanı bize emanet ettin. Atam unutma seni çok ama çok seviyoruz. Her zaman kalbimizde yaşayacaksın.

                                   BETÜL ŞİMŞEK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder