ayyıldız

fbml kodları - fbml kodu - fbml kodu ekle - html kod html kodları - sitene kod ekle - site kodları - facebook fbml - fbml - www.fbmlkodlarimerkez.blogspot.com YARINIMIZ SİZLERSİNİZ

6 Ocak 2014 Pazartesi

ATAM'A MEKTUP

Sevgili Atam ben 2005 doğumluyum. 9 yaşındayım. Mersin'de doğdum senin yıllarında yaşamadım. Keşke seni görebilseydim Atam. Keşke yanımda olsanız benimle oynasanız. Biliyorsunuz tüm çocuklar ve tüm Türkiye sizi seviyor. Türk gençleri sizin izinizde yürüyor. Sevgili Atam biz çocuklar sizi çok özlüyoruz. Her zaman sizin izinizde yürüyeceğime söz veriyorum. Siz hep kalbimizdesiniz. Biliyorum siz de bizleri çok seviyorsunuz. Bizler için savaştınız ve güzel ülkeyi bizlere bıraktınız. Biz Türk gençleri ve çocukları olarak sonsuza kadar emanetinize sahip çıkacağız. Çok çalışıp ülkemizi daha güzel yapacağız.

Keşke yanımda olsan
Beni okşasan
Ne güzel olurdu
Canım ATAM
.....................
Umutlar tükenmeden
Bir güneş doğdu birden
19 Mayıs günü
Doğdu Samsun ufuklarından


                                        ARDA YILMAZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder