ayyıldız

fbml kodları - fbml kodu - fbml kodu ekle - html kod html kodları - sitene kod ekle - site kodları - facebook fbml - fbml - www.fbmlkodlarimerkez.blogspot.com YARINIMIZ SİZLERSİNİZ

3 Ocak 2013 Perşembe

İŞTE O GÜN,24 KASIM ÖĞRETMENLER GÜNÜ ARMAĞANIM

Canlarım,yavrularım yani siz minik altın yıldızlarım.Size olan duygularımı şu şiirle anlatmak istiyorum....

İŞTE O GÜN,24 KASIM ÖĞRETMENLER GÜNÜ ARMAĞANIM

ilk gündü, gözlerimin içine gülen gözleriyle baktı
ben seni hep merak ediyordum,
seni görmek ne kadar güzel der gibiydi.
gülümsüyordu, sadece gülümsüyordu
gözleriyle konuşuyordu benimle.
yaklaştım ona, 
seni görmek, seni tanımak çok güzel
iyi ki geldin dedim.
sen de mutlu oldun mu?diye sordum.
çekingen ama o ışıltılı gözleriyle bana baktı
ve boynunu bükerek, kısık bir sesle
"evet" dedi.
çok çekiniyor çok heyecanlanıyordu,
benimle konuşmasını ne kadar çok isterdim.
günler geçti...
biz sadece gözlerimizle konuşuyorduk
sen, sen bana çok güzel bakıyorsun,
sıcacık gülüyorsun,
çok seviyordum,
çok seviyordu biliyordum,
ama benimle konuşmasını ne kadar çok isterdim.
ve, ve işte o gün 
24 Kasım Öğretmenler Günü,
sınıfa girdi,
bana seslendi,
"öğretmenim" 
şaşırdım, dikkatle baktım ona.
çok heyecanlıydı
yine sevgiyle bakıyordu
yine gülümsüyordu
yanıma geldi
ellerimi tuttu
"öğretmenim ben seni çok seviyorum"
"öğretmenler günün kutlu olsun" dedi.
sevgi dolu küçük yüreği dile geldiğinde
çok mutlu oldum
aldığım en güzel armağandı.
ben de, ben de seni seviyorum MİNİĞİM

                                            -alıntıdır-

1 yorum: